hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > زنجان| ۷ پروژه با حضور رئیس‌جمهور در زنجان افتتاح می‌شود

زنجان| ۷ پروژه با حضور رئیس‌جمهور در زنجان افتتاح می‌شود

استاندار زنجان گفت: امسال ۷ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان با حضور رئیس‌جمهور در استان افتتاح می‌شود. 

به گزارش ایسنا، فتح‌ا... حقیقی اظهار کرد: بزرگ‌ترین تکلیفی که مدیریت استان دارد، ایجاد آرامش در جامعه است و برای ایجاد این فضا باید نقشه و تصمیم درست اتخاذ شود. این مسئول ادامه داد: برای رسیدن به این مهم علاوه ‌بر مدیریت استان، باید سایر کسانی که تأثیر بالایی در تصمیم‌سازی و مدیریت استان دارند نیز، همکاری کنند. او با تأکید بر برگزاری منظم جلسات کارگروه تسهیل، افزود: همه جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی تشکیل‌شده است؛ به‌طوری‌که ۴۹ ستاد تسهیل به‌صورت عملیاتی برگزارشده است و مشکلات احصا و بررسی می‌شود.

حقیقی تصریح کرد: اگر مشکلی در داخل استان حل نشود با مدیر واحد تولیدی به پایتخت و به دیدار وزیر مربوطه می‌رویم تا مشکل هرچه سریع‌تر حل شود؛ چنین کاری سبب می‌شود که واحدهای تولیدی دلگرم شوند و باید توجه داشت که دولت به دنبال رفع مشکل است. استاندار زنجان با بیان اینکه تاکنون هیچ واحد تولیدی در استان تعطیل نشده و علاوه بر آن، واحدهای قابل‌توجهی نیز به چرخه تولید بازگشته است، یادآور شد: امسال نیز دو واحد تولیدی در استان افتتاح می‌شود که یکی از آن دو، ۵۰۰ میلیارد تومان و دیگری ۱۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ایجاد کرده است؛ همچنین امسال با حضور رئیس‌جمهور در استان، ۷ واحد با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود. نماینده عالی دولت در استان زنجان عنوان کرد: در قبال حمایت‌هایی که از واحدهای تولیدی انجام می‌شود، از صاحبان آن خواسته‌شده که برای تأمین نیروی کار از نیروهای بومی داخل استان استفاده شود؛ مگر اینکه نیروی کار و تخصص موردنیاز در زنجان وجود نداشته باشد که برای بررسی این مهم کارگروه رصد اشتغال در استان ایجادشده است. او خاطرنشان کرد: سیاست کارگروه رصد اشتغال در استان تداوم خواهد داشت تا مردم استان اشتغال‌هایی را که ایجاد می‌شود را به سهولت در جامعه احساس کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد